Pysselfunderingar

Det känns mestadels som om min blogg handlar om bristen på pyssel i mitt liv. Den ursprungliga planen var att pyssla massor och att blogga om det. Men så har det inte riktigt blivit, jag har under de tre senaste åren haft väldigt ont i mina händer av och till, och nu har det blivit mycket  värre den senaste tiden. Jag får ont av i princip allt, och jag kan definitivt inte sticka eller virka vilket gör mig enormt frustrerad. 

Senaste tiden har jag börjat hitta tillbaka till pysselpeppen, jag har storslagna planer på att odla massor på balkongen och jag försöker då och då göra kort. Det fungerar och gör inte alldeles för ont, men mest av allt försöker jag vila händerna, titta på tv-serier och hoppas att det ska gå över snart. 

Här är några kort jag pysslat ihop senaste tiden:







Om du skulle vilja köpa något av korten så finns de till försäljning här!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar