Pioner

Kristin aka Creando tipsade om ett fantastiskt trevligt pyssel och idag bestämde jag mig för att göra egna papperspioner. (Går visst att läsa som pappers-spioner) Här kan ni se hennes pedagogiska beskrivning.

Min kollega har ett löfte att pyssla något varje dag, och jag blev allt lite sugen att försöka hänga på. Behöver inte vara något stort, men det där att sätta sig ner och ta sig tid att ta det lugnt medan en pysslar är nyttigt för själen. Pyssel får aldrig bli ett tvång, men ibland krävs det att en verkligen tar sig tid. Det är så mycket annat som kan komma emellan

Funderar lite på vad jag skulle kunna göra för pyssel med dessa, om jag gör några till kan det bli alla möjliga trevliga saker Har du några tips?




3 kommentarer:

  1. Ja,visst är dessa vackra ...
    Föslag har jag tyvärr inga att ge - Tack för grattiset!

    SvaraRadera
  2. Det är väldigt fint att sätta dem på paket. Gör fler och piffa julklapparna :-) eller häng på en gren i taket :-)

    SvaraRadera