C som i cirklar

Mina cirklar är rubbade, jag har börjat träna. Och jag älskar det!

Jag har dessutom börjat med en prylsport, där du aldrig kan ha nog med hjul. Och som nybörjare är det väldigt svårt att veta vilken typ av hjul som passar, så måste ju pröva flera olika. Inte så svårt att gissa vilket hjul som är nytt va?

Den här fotoutmaningen syftar till att uppmärksamma kampanjen Rosa Bandet, och de som är skapare och ska leda oss igenom bokstäverna är Sara och Malin! Klicka in på deras bloggar för att läsa mer.

Imorgon ska jag försöka mig på att få med något rosa i bilden, en extra stor utmaning. Tips på något rosa på D mottages tacksamt!

 


 

Det kan kanske vara så att jag är i en makro-period. Eventuellt jättefast i en makroperiod. 

1 kommentar:

  1. :) Cirklar tänkte jag också på. Men dina var bra mycket snyggare tycker jag!
    Ja, att hitta det där rosa är inte lätt. Men man behöver ju inte fota något rosa, kanske en rosa ram runt eller något sånt går ju också bra!

    kram kram Malin

    SvaraRadera