Inspiration #35

Efter lite funderande har jag beslutat att göra en viss förändring på bloggen. Fram tills nu har jag enbart länkat till gratis mönster och inspiration. Nu är ni så pass många läsare (yey!) och jag har beslutat att även länka till mönster som kostar.

Detta känns som ett korrekt beslut eftersom det är viktigt att vi uppmuntrar varandra och att vi när vi vill ha ett mönster betalar skaparen för den tid och energi som lagts ner. Hoppas ni håller med mig! (Och även om en inte vill köpa ett mönster kan en fortfarande bli inspirerad.)

Av någon anledning har jag alltid varit förtjust i dödskallar och mönster med dödskallar i. På grund av min hand har jag också börjat att brodera, vilket visade sig vara jättekul. Nu har jag det angenäma problemet att jag inte vet vilken jag ska börja med!

Vilken är din favorit?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar