Pysselstafett

Nu har höstens pysselstafett varit igång ett tag och jag har plockat ut mina favoriter än så länge, av någon anledning så blir det alltid det som är gjort av garn. Klicka på bilderna för att komma till beskrivningen. Igår vad jag hos doktorn med min ledsna hand och fick stränga order om att vila den, får helt enkelt lära någon annan i kollektivet virka, för en (eller helst många) cosy till kopparna skulle jag hemskt gärna ha. De andra mönstren är också hemskt söta även om jag helt klart skulle välja andra färger.









4 kommentarer:

  1. Vad kul att du gillar mina lyktor. Jag skulle oxå valt en annan färg, men restgarnerna skulle ju användas till något. Vinnarna i min utlottning är dragna och tyvärr var du inte en av dem. Men det kommer säkert fler chanser!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Perfekt sätt att använda restgarner :)

      Radera
  2. Hahaha, jag hade också valt andra färger - det var en beställning från Fialotta! Kul att du gillar tofflorna!

    SvaraRadera